< Till bloggens startsida

ludd i naveln

sitter hemma i pajala nu, jag halv kollar lipstick jungel och hanna sitter brevid och läser new moon, oj vad jag ska läsa som om två veckor när alla proven är gjorda.
i alla fall, huvud målet med min datorvistelse är att kolla in new moon trailern .. igen
heta pojkar där vettu..
oh..
håller på och läser den där boken mot fyren än.. 260 sidor på över en vecka skam.
min kanin är ute och skuttar, hittade honom bajsandes i gamla hundgården nyss.
så allt är som det ska och jag har äntligen köpt en ny mascara.
hejdå

Kommentarer
hosthost

blä för lipstick jungle

2009-10-06 @ 12:40:51
em

man ska inte vara så kräsen.

2009-10-06 @ 15:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0