< Till bloggens startsida

drömmar och .. saker

jag kom på idag att lady gaga är lite frän så där, hon är lite söt i sin paparazzi video.

bio ikväll tror jag, det är nämligen dax även för mig att se flickan som lekte med elden, sjupp

håller på att knåpa ihop lite låt listor, har ett gäng nu, det rätt kul när man har spotify..
min senaste litsta har jag döpt till nått bajs liknande och det är jätte kända låtar som jag gillar i den, typ rix fm låtar fast inte riktigt så illa, paparazzi är med på den.. jajamensan

btw har jag insett jag kommer att bli en liten skåpsupare, sen..
det var en känsla jag fick för ett tag sen, som sade mig det.

eller att jag blir otroligt rik och vacker, så jag tänkte att skåpsupare är mer realistiskt.

blev lite sugen på vin..

jag drömde att jag bet en kvinna i röven i natt, och att min cykel var en båge, det var sjukt så jag klev upp.

nu blir det kristendom för hela salnten och kanske min femte rostmacka för idag.

hejdå




Kommentarer
stina

NEJ!! GAGA är inte "lite söt" i sin video, esp not när hon säger "puss puss"

2009-10-13 @ 12:16:43
em

haha, fast jag tänker på då hon dödar stackars alexander, när hon ser ut som mimmipigg

2009-10-13 @ 13:07:39
again

well, sålångt följde inte jag med i videon.... ööh

2009-10-16 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0