< Till bloggens startsida

tomtenisse

å jag saknar julen jätte mycket idag..
jag har varit på åhlens å kollat på julpynt till och med, dom är så fina
men snart får jag också ställa till med jul stök, ska bara städa lite först..
lär nog ta ett tag, om jag ska vara realistisk.
okokok..
hade nationell prov muntliga idag, gick så där.. jag blev så flummig, jag undrar vad evabritt tänkte.
nävel
imorgon är det skriftliga np, och då ska jag bryta mitt "godislöfte", för jag behäver verkligen cola om jag ska orka..
och choklad, så jag och ola ska vara och handla lite :P hehehe
på söndag fyller erik 26 år :D, då ska jag baka lite tårta sen ska vi kolla new moon, kanske inte hans första hands val men det får duga för jag och hanna måste se den!
till och med ola sla med, hehe
hejdå
så här mysigt ska jag ha på julen.. äta äpplen och saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0