< Till bloggens startsida

mitt i en väldigt lång tunnel

jag måste bara säga att jag hade en fantastisk halloween!
jag och pingulee hed en väldigt minnesvärld kväll, även om det är lite knepigt att komma ihåg allt men,
vad jag minns är våra ascoola kostymer, vem viste vad man kunde gör med lite sopsäckar, silvertejp och vattenfärg :O
nog om det.
jag tror jag håller på att bli utbränd tror jag..
så fort jag sätter min fot innanför skolan lägger sig en tung dimma sig över min skalle.
har aldrig varit så här trött känns det som.
jag går och lägger mig trött, vaknar trött och är vaken trött.
riktigt jobbigt faktiskt.
men fast det är så himla jobbigt i skolan så gör jag vad jag ska och just nu måste jag skriva ett tal..
och inte nog med det, så måste jag läsa upp det också.
(det kan vara ungefär nu jag går över till den mörka sida...)
MEN! jag har lärt mig sticka!
håller på med nått lila och bubbligt, är faktiskt lite stolt över mig själv.
har kommit ganska långt på min.. sak till och med, ungefär 30 cm.
pure awsomness!
men jag har en bra känsla trots att jag håller på att gå in i väggen och så där.
det löser sig nog, snart är det över ändå.
och det ska bli väldigt skönt.
hejdå

Kommentarer
gaah

Drick té!

2009-11-04 @ 11:43:53
em

tror du inte jag har testat, man bara kissar en massa..

2009-11-05 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0