< Till bloggens startsida

en vanlig torsdag

nu har kunderna börjat strömma in, känns bra, har haft fullt upp nästan hela dag idag på gossip :)
mer och mer kvinnor blir frälsta av the twilight saga oavsett ålder. det är härligt, det är som beatles all over again.
mjaa..
ola har lämnat ig ensam hemma idag med sin lite väl tidiga färd till byn, det är trisst, jag har ingen att prata med, och sanna är inte hemma tror jag :(, jag som hade tänkt kolla senaste harry potter filmen med henne ikväll, får väl göra det själv då..
men jag ska städa vardagsrummet idag, uff eller så inte, trisst att göra det själv och vårat städskåp är så himla fullproppat så det är jobbigt att ta ur dammsugaren.
klippte en kund som hade lika håriga armar som olas ben, och de, det är hårligt. (det var en kvinna)
svart och vitt tam på gossip i morgon, synd att min garderob är upp och ner .
hejdå

Kommentarer
SW

D: NEJ EMELIE NEJ! Skam! Akta dig så du inte brinner i helvetet nu! Du liknar Twilight med Beatles? LOOOW

2009-11-27 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0