< Till bloggens startsida

7 veckor kvar till jul, tror jag

jag ska skriva ett tal. jag är usel på att tala inför massor med folk.
alltså grejen med mig är att jag aldrig lärde mig svenska ordentligt, jag hittar på egna ord, jag sluddrar och svär en hel del. och mig ber dom skriva ett tal, varför?
jag tror fan jag är bättre på att flyga.. uuuh
och dessutom går jag frisör, vilket betyder att lärare har extra höga förväntningar på en.
jäkla röv samhälle.
men nått bra har hänt idag,
snön för över lule i eftermiddag, det lär väl vara borta i morgon men änå.
det går att köpa lussebullar i affären, jag och tjejorna på gossip gjorde ett awsome skyltfönster i dag också.
och ola blir alltid lite extra mysig när mörkret faller över staden :P
sen har jag läst en erotisk novell i amelia idag, det är alltid kul.
ett väldigt bra sätt att fördriva tiden på.
och sen vill jag bara säga att det finns jätte fina inslags papper på åhléns.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0