< Till bloggens startsida

sjuk 2!

jag tror jag håller på att dö. eller i alla fall att jag har typ svin influensan eller nått, är fortfarande sjuk. jag försår inte.
det gör mig lite ledsen faktiskt..

sitter och kollar family guy, det är riktigt underhållande. å jag älskar sjuka tecknade serier..

jag har inte gjort någonting ända sen fredag, har suttit  hemma och tyckt synd om mig själv.. kollat ut genom fönstret på det underbara världen,.. eller jo jag gjorde faktiskt en sk i söndags.. jag läste ut i cirkelns mitt av dan brown, den var bra som för väntat.

jag stirrade just på ola utan att blinka en onormalt lång stund.. hehe, det var kul

shit jag måste bli frisk, jag börjar bli creepy här.. ops


nåväl, sitter och väntar på mat.. det är i alla fall nånting att göra..


gud vad trött jag är, hejdå

Kommentarer
Anonym

gulllegull. Ser framför mig en chibi-emelie som sitter vidmatbordet och dunkar besticken i bordet samtidigt som hon övar sig på att stirra. ^^

2009-05-31 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0