< Till bloggens startsida

nakenhund

det brinner hetsön.. igen, kollade ut genom köksfönstrer och såg att hela hertsötorget och forbollsplanen var rök dränkta, antar att det elads i en skog eller nått, det luktar i alla fall som det.
annar är det fint väder, jag och ola har knallat omkring på stan när han hade håltimme, jag fixade min klocka som varit utan batteri i ett halv år snart. å det är ju trevligt att ha en klocka som går.

nu har jag anmält mig och ola till en trafikskola, så kanske man får ett körkort så småning om. det hade ju varit trevligt. 

jag har ingenting att göra.. förutom matte som jag verkligen skulle behöva plugga, har prov imorgon.. får se hur det går. i alla fall så åker jag till byn i orgon.. igen, då ska jag övningsköra, plugga osv..


i dag har varit en lyssna-på-anna-ternheim-dag. det är mysigt.

och jo, jag ska ju döda! våra tv-kanaler fungerar fortfarande inte.
jävla comhem.


men nästa vecka bli det att gå på bio ;) änglar och demoner, har verkligen sett fram emot den filmen, men inte lika mycket som erik.. tydligen :O haha


måste ta mig till en tandläkare.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0