< Till bloggens startsida

emelie och ola var på gatufesten i luleå idag

ja det var vi, vill ville kolla läget, et var ju en massa band som höll p å spela.
 inte för att jag minns vad nått av dom hette men men..

det var kallt och det var en massa ungdomar som var onyktra och ola tyckte att man behöver ha åldersgräns på vissa kläder, jag höll med. en del små barn såg verkligen ut som om dom trånade efter en våldtäcksmans varma famn.. suck, vars är vi påväg.

jo sen kände olaatt han var i hollywood, han såg chad michael murray och killen från juno. jag såg också killen från juno, det var väldigt likt.. jo sen blev jag erbjuden att hångla med en tjej.. men jag tackade nej, hon var inte riktigt min typ och så hade ola kanske tagit lite illa upp.. hon hade rosa jacka, men annars såg hon ut som en karl, huu

nu är vi hemma och har poppat popcorn och jag ska snart gå och koka varm choklad, vi ska kolla film, bedtime stories, mysigt :)

i morgon blir det stadsmaran.. det gör mig lite bitter faktiskt, en underbar dag till spillo. bara för att man ska få G i idrott, bah..

nä nu håller ola på att få spunk på gitarren, är nog bäst att jag kokar den där chokladen.



herrå!

Kommentarer
stein

XD

2009-05-31 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0