< Till bloggens startsida

måste sluta nörda

i dag har jag varit riktigt flitig, jag klev upp halv 11 och gick ut och sökte jobb, jag hoppas det gav resultat, för jag hade faktiskt velat vara i pajala i sommar. nå man får hålla tummarna för att jag ska få nått, jag som har skrivit cv och allt.
sen har jag skottat snö lite, och varit och hämtat skotern från kengis, det var ganska kul, min käre far och farbor försökte få igång den där skoter, du skruvade och mekade och förstod inte varför den inte gick igång till pappa såg att motoravtängnings knappen var i och allt löste sig igen. ganska klantigt faktiskt.

nu sitter jag och kollar lokala nyheter med mamma, vi ska se hur det går för den där mördaren, det är faktiskt ganska spännande. får se om dom visar det då.

btw är jag nog allergisk mot skrovmål, min mage slutar fungera total, det är smärtsamt, jag ska leva på grönsaker hädan efter. för mig och människorna runtom kring mig är det nog det minst smärtsamma..

åh i morgon ska jag laga mat, jag ska göra fransklöksoppa. jag läser harry potter igen (en gång nörd, alltid nörd) och då konsumerar dom det, å så kollade jag på per mobergs vad blir det för mat.. då gjorde han det.


alltså , jag måste nog skaffa mig en hobby, det är inte okej att sitta och kolla vad blir det för mat? om man är yngre än 40. nä nu får jag börja pöka och kröka som dom andra barnen gör, hahaha, ja en hobby är vad jag behöver.


på lördag ska moa firas, hon blir 18 nu, och amanda har föreslagit en skoter tur och grillning med tjej gänget, sen blir det nog en sedvanlig 18 års fest, med intag av kemikalier i kroppen och bada i isvaka och allt vad det heter, det blir säkert trevligt ;)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0