< Till bloggens startsida

jizzed!!!!!!!!

kom just från hanna och erik, har haft en verkligen trevlig afton där, fixa löshår och spelat chicago. mysigt ysigt.
öm hängde just upp tvätt, som luktade gröna äpplen... mm, sen insåg jag och ola att vråran tvätt maskin är dum i huvvet, men det är en annan femma.

ja.. öhm praktik imorgon, hoppaas jag får klippa och sånt, och inte tömma hår damsugaren. eu.

stannar nog i luleå över helgen, det var tänkt att ola och hans band skulle spela på musik direkt, men icke, dom ska fara till kiruna, där jag antagligen inte kommer att kunna förlja med (dom f******a). lite besviken, får väl lyssna på när dom repar istället. humf..


nu är jag svin trött. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0