< Till bloggens startsida

fredagen den 6 mars

jag tod just en titt i stina album sportlov 09 på hennes pixbox, och jag skrattade till jag grät. jag ser verkligen inte vacker ut, ojoj hahahaha. idag har jag bara tagit det lungt, har läst harry potter :) sen följde jag med mamma och handlade så jag kunde laga mat senare, det blev laxsås och pasta, jävligt gott. mycket bättre än den där löksoppan som jag gjode igår.. snacka om misslyckat smakade skit, usch

nu är jag trött som fan i alla fall. fast jag känner inte riktigt för att sova ännu, undra vad jag ska hitta på.
blev faktiskt lite piggare när jag kollade in stinas album, fan vad kul.


undra om man ska börja med ett eget kondom märke, "emelies kondomer" för dig över 70.. mitt namn är inte coolt, då måste jag nog tillverka ett namn eller nått. men jag tror faktiskt att det hade varit en ganska lönsamt med kondomer för 70+, kollade på något program för länge sen att könsjukdomarna stiger på ålderdomshemmen eller vars det nu var, eller så har jag drömt, vem vet

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0