< Till bloggens startsida

vad vore inte en bal på slottet...

igår var det då bal, och hanna och erik såg ut som riktiga kungligheter. vädret var fint också, vilket var tur ;)
dom fick till och med vara med i nsd, som så många andra iof men va fan.

jag var nyss och hadlade lite mat, kylskåpet gapade tomt, som vanligt. alltså antingen äter vi för mycket eller så kan vi inte handla. jag tror kanske att det är lite av båda.
idag ska jag även städa ur lägenheten, vi flyttar om mindre än en månad och det är en hel del som fortfarande måste fixas. hugh..

nä ikväll ska jag nog jobba lite på min hudcancer, man vill ju se lite fräch ut nu när man ska börja visa sig utan kläder.

ha det bra
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0