< Till bloggens startsida

trött och sliten

jaha, man städar och städar och ändå syns det ingenstans.. jag blir lite bitter faktiskt.
dessutom har vi otroligt mycket grejjer nu för tiden, tar hundra år att städa ihop, och inta tala om kläderna. jag dör, men det gjorde jag igår i alla fall, men nog blev det minst fyra säckar.
väntar på mat, kanske blir jag mindre grinig när jag har fått nått imagen.. vem vet
det tvivlar jag dock starkt på..


och i morgon far vi till byn, men som det ser ut nu så kommer jag att måsta åka tillbaka någon helg för att städa klart allt.
nu blev olas göteborgs resa helt plötligt väldigt opassande,men jag ska inte gnälla, egentligen. jag kan inte vara med och flytta alla grejjer nämligen. hee, men man måste jobba.

undra om någon kommer att hjälpa ola och roger.
oj, kanske måste tvinga någon ur min familj när inte jag kan.. shieet

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0