< Till bloggens startsida

it's a new day

alltså, jag var och handlade mat igår med ola.. och jag var jätte hungrig så jag ville ha allt.. och en av sakerna som vi köpte var risgrynsgröt på tub. och sanningen är den att jag egentligen inte alls tycker om gröt, men jag måste ända äta upp den, eftersom jag köpte den, fan .. jag mår inte så bra. huu, gröt koma.

just nu lyssnar jag på grease soundtracket, det är ett roligt soundtrack..
 jag tror jag ska ta och göra en : låtar som gör emelie glad lista

sen ska jag på stan, har lite grejer som måste bli fixade.. och sen ska jag ta tag i den där israel-palestina plugget,, har fan redovisning i morgon. najs..

håller på att vänta på att lite hudcrämer ska sjunka in i huden så jag kan ta mig till den stora staden.. det tar ganska länge..

nu ska jag äta godis, något som jag också köpte igår, men det tycker jag om. köpte glass också, men det sparar jag till kvällen.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0