< Till bloggens startsida

balen

det var sista dagen i skolan igår, det ä' najs..  man fick en massa fika och kramar coh allt kändes underbart, typ.
ja sen hade jag min allra sista lektion i historia, det kändes väldigt vemodigt, faktiskt. men jag går ut med mvg från den kursen, vilket jag har kämpat riktigt hårt för.

sen kom min älskade vän sanna in till stan och bjöd mig på en brak middag på waldorf, oh jävlar det var gott.. och efterrätten överträffade allt, det var creme brulee och hallonsorbet, och jag lovar jag var i himmelriket..
sen var det ju baraatt ta sig upp från stolen och gå hem.. min mage hade då vuxit säkert 40 cm i omkrets, och det gjorde ont.. sen kom jag hem och hamnade i en välförtjänt matkoma. när jag vaknade upp ur den mådde jag mycket bättre.

men idag blir det andra bullar!
hanna och erik ska på bal, ååh, och jag ska då fixa hanna, hår och smink och sånt. sen blir jag fotograf.
det ska bli riktigt kul att se dom gå på den röda mattan, sen ser jag verkligen fram emot att se alla dom där balklänningarna.
jag far nog till hanna och erik om någon timme.

men innan jag ska fixa och trixa måste jag och handla.. sopsäckar, har en hel del lik som måste transpoteras.
nä, men i morgon ska jag packa ihop våran lägenhet. usch, det vill jag inte tänka på.


fan, jag åt just fyra varmkorvar, jävlar vad mätt jag blev. måste nog ta det lite lugnt ett tag.
lyssna på across the universe soundtrack som så många gånger förut.

hejdå

Kommentarer
au

em.. vars ska du jobba i sommar?

2009-06-09 @ 15:10:27
em

jag ska jobba i c-skolans kök, alltså, jag ska vara mattant.

2009-06-10 @ 11:14:38
au

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA haaa

2009-06-10 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0