< Till bloggens startsida

crazy, but that's how it goes

när jag blir gammal ska jag sitta på min flygande matta, röka pipa och kasta glitter på alla jag ser.
det känns som en bra anldening till att börja pensionspara.

ja är i byn nu igen, ska färga stinas hår blått, ser vrkligen fram emot det..
det är väl allt som jag kommer att hinna göra innan jag åker bort till fjärran länder igen..
eller till jukkasjärvi som det också kallas.

jag och ola har nu det rödaste köket jag sett. blodrött, det är vackert.
fast färgen ver sirisrosa när vi målade den på väggen, men den blev blodröd till slut.


prick just nu sitter jag och kollar på min far som kaklar vårat kök..
verkar inte allt för kul.. han muttrar nämligen.

hejdå


Kommentarer
Sanna

Köket lät ju intressant! Lägg in en bild när det är klart :)

2009-07-10 @ 23:47:43
URL: http://sannahej.blogg.se/
schtii

Nej nej, jag är säker på att din farsa älskar att kakla. Han såg så lyckligt ut. Svordomarna hör till den norrlänska fasaden. :J

2009-07-18 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0