< Till bloggens startsida

allt som börjar på B är kul

jag håller på att dö.
har inte sovit ordentligt på 3 veckor nu, och jaj ska vara ärlig, jag är ganska kinkig. men i natt satan vad jag ska sova.
hade varit annat om jag hade blivit kinkey, det hade liksom blivit lite mer spännande. men icke, kinkig.. fan
 
det är marknad i pajala den här helgen, jag var en sväng där och knallade runt, kan inte såga att jag var så där överförtjust.. men det var nog bara för att jag var oh jobba innan, och det var tröttsamt. jag blir trött av att stiga upp kl 6 på mogonen, det är förfan inte hälsosamt.

ola har blivit morbror till en liten flicka idag.. igen. det är kul. jag glömde allt mitt smink hos martina också, inte lika kul, men jag ska be mor min skjutsa in mig till byn så jag kan hämta dom.

jo en annan sak som är viktigt att berätta. moas nya fågel är helt jävla galen, men jag gillar honom, yoda.. han heter så, och han kan ge den där speciella blicken som yoda gör, helt fantastigt.


annan kul grej, jag har 39,19 kr på mitt konto.. kul, verkligen

men i morgon blir det andra bullar, då ska jag gå järnet på marknaden sen ska jag festa järnet också.
men just nu ska jag bara ta det lungt, sitta här och lukta på tv:n.


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0