< Till bloggens startsida

hejja annelie!

jag har spytt som ett odjur i veckan. det är vad jag har gjort, världens bästa fasta, mahahaa. nä fy fan säger jag då. och nu kan jag inte längre skryta med att jag inte spytt på 10 år, fan vad trisst.

jag fick kontakt med  yttre rymden i tisdags (innan jag blev sjuk), jag fick veta att stina lever. vääldigt spännande.

fan, jag som har haft så mycket tankar nu under veckan, och när man vä sätter sig framför datorn så är allt borta, shit.
åh, jag höll på att få en stroke och hjärtattack när jag klev upp i torsdags och tänkte sätta på tv. DET GICK INTE. den var störd, visste inte vad jag skulle ta mig till, å datorn är störd man måste hålla på och rycka i morderkortet eller vad det nu finns i datorer för att det ska funka, och jag vågar inte gå dit och pilla. och olas telefon har gått sönder.
så där stod jag, magsjuk och jävlig med hinken i ena handen och sex and the city säsong 5 i andra och hyper ventilerade. men tillslut fick jag igång den, efter mycket om och men. det var en hemsk upplevelse.

oh, igår var jag och hämtade mina nya brillor, dom är fantastiskt coola också. jag ser riktigt smart ut i dom.

jag måste få berätta om mina skor, mina fina gröna nya addidas skor, som glittrar i solens ljus, dom är som en mjuk kram som tar hand om mina fötter, helt fantastiska. elvira älskade dom också, hela förra helgen hade hon på dom och lekte pippi. svin söt.

ola och hans band, "det yngre" bandet ska spela på järnverket(har jag för mig att krogen kallas numera) nästa helg, och det är ju trevligt. förutom för mig, för jag är inte 18 än, och sverige har man nått stört som kallas åldersgräns och shit, fy fan jävla skrutt balle. kommer aldrig få höra honom spela, innan 13 april, som visserligen är snart, men inte tillräckligt.
kanske våldgästar deras rep i morgon om jag ids, mehehehe.

uh, rapar okontrollerat just nu, har druckigt läsk i dag, not very smart no.. tur att jag inte behöver uppföra mig eller verka sexig idag då.


jag och annelie ska till stockholm i vår någon gång. så jag måste spara en massa pengar och så. bara ett problem, annelie är nykär för tillfället så hon är i pello och utför någon sorts älskskog så det går erkligen inte att få tag i henne, och jag som vill bestämma datum till när vi ska boka tåg eller flyg eller vad det nu blir. får försöka i morgon.
men det är kul att annelie är nykär, jag brukar sitta och hejja på henne.

hejja annelie, hejja annelie, hejja hejja hejja.

så brukar jag tänka för mig själv.

nä nu ska jag ta och surfa vidare på detta enorma nät av möjligheter som verkligen inte kan hålla mig sysselsatt länge.



hejdå!

Kommentarer
Kristus

Seriöst, http://dagobah.biz/flash/loituma.swf dör aldrig. Purjolök blev aldrig sig likt efter den.

2009-01-26 @ 23:34:25
au

.. emelie du vet att jag är mer pryd än så men tåg ska vi fixa. jag ska kolla det snart om jag kommer ihåg de om 5min.. hö hö höööööö

2009-01-27 @ 14:20:35
Emil

Nej Nej Nej säg inte att annelie har träffat någon jag blir ledsen i ögat säg att de är ett skämt snälla

2009-03-12 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0