< Till bloggens startsida

far, jag kan inte få upp min kokosnöt...

idag har skolorna slagit upp sina portar för en ny tremin, och jag var inte där. jag är faktiskt aldrig i skolan på torsdagar men just denna torsdag är jag jävligt sjuk. det är hemskt, nyser okontrollerat, ont i huvudet, täppt i näsan och slöast i hela världen. det suger, jag hatar det eftersom jar är sjukt rastlös. och jag får inte ens kolla tv för att pappa ska kolla skidor, åt helvete med skidor, sex and the city är så mycket mer utbildande och roligare än skidor. men det är bara jag som fattat det i min familj.
jag har i alla fall coca cola, yey

det är snart helg igen, inte för att det har varit någon skillnad på helg och icke helg dom senaste veckorna, men det är i alla fall snart helg. och jag håller tummarna för att jag blir frisk till i morgon, ska kanske till min böttre hälft och tvinga honom sätta på bastun åt mig. det ska tydligen göra susen när man är sjuk, eller så kan man ju alltid bli full, då känner man inget.
men jag tror jag skippar det senare alternativet.

shit, näsdukarna är på köksbänken... och jag vid köksbordet. jag har ett allvarligt problem. får se hur man löser det.


vi var på bisättning igår, jag vet egentligen inte vad det är, men vi satt i gravkapellet och sörjde sjöng lite psalmer.
och prästen ska läsa några texter. synd bara att prästen aldrig kom. man tycker ju som, att är det någon som ska sköta sitt jobb är det ju faktiskt präster, speciellt om det är några som har förlorat en anhörig. tyvär var ju vi tungna att råka ut för en sån präst som missar att kolla i almanackan. och inte dyker upp. skandal.
vilken jävla präst, inte så himla omtyckt i min familj.


snart måndag och skola igen, fan ta skola, annat var det på sten åldern. då slapp man skola, då födde man barn när man var tolv och gjorde som man blev tillsagd av någon hårig man i mammut päls. fantastiskt.

nä jag ska inte klaga. jag tror till och med att jag ställer mig upp och tar mina näsdukar själv.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0