< Till bloggens startsida

i limbo

äum, är lite sliten faktiskt.. i morron ska jag på stan med syster och hennes avkomma ;P..

men nu känns det bra, det känns bebott eller nått, bra då var det utrett.

sportlov på måndag, jag måste söka jobb, åå.. hmm
äh livet är underbart, så är det med det, eller det är i alla fall meningen att det ska vara underbart. på medeltiden var det annat, då var det pest och pina (på riktigt det är nog det man syftar på när man manvände det uttrycket) allt man gjorde var för att få ett bättre liv efter detta, som dom tänkte då, så var jorden nått hemskt som man ville ifrån. det är intressant, hur välden förändras, sen kom ju renässansen och det blev helt andra bullar. hm

jag ska forska lite om "det gyllene snittet" verkar intressant faktiskt.. fast inte nu, för det har med en massa matte att göra, kanske en annan dag. oh vad jag önskar att jag var bra på matte, vad mycket lättare mitt liv hade varit iså fall..

nu ska jag ta och lägga ig i min säng och bara blunda och hoppas att jag inte drömmer några syra-drömmar igen.

god natt du vackra skapelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0