< Till bloggens startsida

dog tired

helt otroligt vad trött man kan bli ibland, ändå går man inte å sover, skumt.
så var ännu en praktik dag över, det var trevlig och lärorikt. fast det var lite väl lugnt så det fanns inte så mycket att göra, men det gjorde mig trött i alla fall.

håller på och läser new moon, mmm mmm mm mm, sweet. det är en himla bra bok, speciellt om man gillar twilight eftersom det är uppföljaren på den. fast jag har nästan läst ut den och jag får inte tag på trean förrän på fredag, och jag får inte läsa ut den idag, för då måste jag verkligen jobba matte, och är inte speciellt pigg på det.

på tal om matte, åt helvete med min lärare, och allt


nu kom erik och hanna helt plötsligt, hanna har köpt öl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0