< Till bloggens startsida

blåa renar på hertsötorget

ojoj, idag ska hanna få klippa mitt hår.. jag har alltid lite dåligt samvete när jag ber någon klippa mig, eftersom det är tydligen ett rent helvete. jag tror att jag ska färga hannas hår samtidigt, men jag är inte säker.

för tillfället håller jag på och pluggar, revolutionernas tid, å det är så jävla mycket man måste kunna och lägga på minnet. dessutom gillar min historielärare att ge oss uppgifter då man måste jämföra olkia saker i revolutionerna osv, så man måste verkligen granska allihopa riktigt noga för att allt ska bli så bra som möjligt. å dessutom har jag löjligt höga krav på mig själv när det kommer till historia, det ska vara mvg på alla prov och uppgifter bla bla bla.. samma med svenska, men det har börjat släppa lite..


i morgon har vi färgkurs hela dagen i skolan, det ska bli skit kul, man lär sig en massa, kursen är ganska lång, från 08,15 till 16,00, det är en låång tid med bara färg. pernilla sa vara mitt offer i morgon :) det ska bli svin kul.


btw är ola väldigt söt när han brölar och ser ond ut, mahahahahahahahaha


hejdå! nu ska jag käka tacorullar! o jaaaaaah mmm mama


man kommer långt med en possitiv syn på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0