< Till bloggens startsida

trögare

MURDER! är vad som hände i mina drömmar i natt, sen gick ola och sov i soffan, så jag undrar vad som hände egentligen..hmm
men nu är jag oändligt trött iaf.
btw jag och sanna, inte så smarta i helg
e: den första människan levde väl typ för 10 000 år sen, va?
s: nej det är mycket mer, typ 13 000 år sen..
e. nee jag är ganska säker på tt det är 10 000 år sen..
s: jaja
sedan fick jag ett sms av min kära vän i måndags och det löd:
Lucy(första människan är döpt till det) levde för 3,2 miljoner år sen, inte tiotusen
bara så du vet
--------------------
inte har jag lärt sig mycket på historian
skamligt
nu ska jag väl beställa en sån där student mössa
hejdå

Kommentarer
Christobal

But what about Noah, Moses and Jesus?

2009-12-08 @ 22:36:57
URL: http://eldiberget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0