< Till bloggens startsida

röv i vädret

mjauu!
i lördags var jag på julbord på western farm med gossip :), det var himla kul. julbordet var väldigt efterlängtat, hade glömt hur gått det var med julmat, all den där laxen, och renen, som var tillagad på något speciellt sätt så det ar jätte gott, och inte minst av allt, all de där vinet, mmm.
men maten och drycken var inte allt, dom hade en väldigt bra julshow också, sångarna var jätte duktiga å så, men inte nog med det, så hade dom ett simon and garfunkel medley! jag i extas, kan ha varit vinet, men man vet aldrig.
i alla fall hade jag väldens bästa sällskap. ja, dom där arbetskamraterna  hade då hotat mig att jag måste rida en mekanisk tjur som finns där. jag totalvärade ju såklart.
jag kunde se mina armar och ben gå i tu när jag flyger av den där tjuren.
men, eftersom jag måste testa allt när man fått några gals i magen, så satte jag mig upp på den där jävla tjuren.
min kjol var alldeles för kort (man såg hela härligheten, eller jag hade ju strumpisar iof) och jag var alldeles för full, så jag flög ju av på en gång.. aj
fick brutala blåmärken på mina inner lår, ser ut som att jag har blivit tagen med våld eller nått..
men jag red iaf den där tjuren, så nu har jag något prestigefyllt att skriva på mitt cv.
nä det var en kul kväll, var in på allstar en sväng också, men väldigt kort, vet inte vad som hände..
.
.
.
jaa.. just nu sitter jag och råvägrar att plugga, en ren princip sak (eller så är jag dum i huvet)
.
.
jag har köpt lindor kulor i dag på coop. jag har något att se fram emot efter maten kväll, nästan lika bra som sex.
kanske slår en pling till storebror och ser vad dom har för sig :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0