< Till bloggens startsida

de ba tjoff

det är något speciellt med lucianatta i pajala, även om det är nån vecka för sent.
det är lite mysigt faktiskt, med korv å sånt. aa.. eller så är det bara för att man är så förbannat trött så att allt redan är mysigt och man råkar bara vara där. iaf var det kul att se vad det är för barn som styr byn nu när man själv har blivigt för stor.. jag hände inte igen en jävel måste jag säga.
dock så fick jag inte tag på mina kära vänner stina och moa, ty dom hade stängt av och glömt sina telefoner.
jag var lite bitter.
.
.
idag ska jag och shoppa lite julklappar till mina systerdöttrar, det är alltid svin kul, sund att det inte finns toy's r us i pajala för det är en riktigt rolig affär, pixi och färghandeln får duga.
.
.
livet går vidare, jag håller på att bli förkyld lagom till jul, yes!
hejdå

Kommentarer
Anonym

hmm. jag lade inte märke till svansen tidigare... jag kommer med klänningen ngn dag.. lallalaaa. kanske imorgon

2010-01-02 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0