< Till bloggens startsida

you have a busy day today

måndag, och i dag är den dag vi tar tåget till huvudstan och hälsar på en liten stina, det ska bli väldigt mysigt.
jag börjar om en och en halv timme, så då tänkte jag att jag skulle sätta mig och lyssma på härlig musik. så det har jag då gjort, just nu lyssnar jag på en låtlista som jag själv har gjort. den heter feel flows, men det är bara pga av att den låten är först, egentligen var det tänkt att den skulle heta almost famous... men jag alldeles för oteckninsk för att fatta hur man byter namn på spellistor.
 det är min förbannelse, att inte kunna hantera saker som handlar om teknik, speciellt datorer. det är inte bara det att jag inte förstår mig på sånt, dom går sönder, jag har två bevis, ellis dator, jag vet egentligen inte vad som hände, men allt blev väldigt konstigt, sen eriks dator som bluescren:ar åt mig hela tiden, och den gör aldrig det åt honom. jag har helt enkelt ett jävla oflyt när det kommer till datorer.

åh, en av mina favorit scener i almost famous är när dom sjunger i bussen, tiny dancer. å vilken fin scen.. åh
(jag lyssnar på den låten nu)


nä nu blev jag alldeles inne i almost famous, måste.gå.till.youtube



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0