< Till bloggens startsida

söndag

kolla onsdagens grey's avnitt, det var ett verkligt bra avsnitt faktiskt.. mjaa.. ola har börjat skura toan (i'm good), nu är det min tur att ta tag i resten av lägenheten, våran lägenhet är ganska jävlig, jag damsog i torsdags, och typ två timmar efter så var kolvet lika smyligt, jag tror att det bor små smulmonster i listerna som, så fort det blir rent på golen kommer och häller ut si så där tre ton smulor och sendan skrattar dom elakt efteråt.


söndag saöndag söndag, pernilla och tobbe har bjudit mig och ola på middag, tror jag, var ganska yrvaken när ola sa det, men om det är sant så är det väldigt trevligt.


nu ska jag ta och stirra ut i luften samla mig lite innan jag ska städa.
hejdå

btw, cp-shoppade med erik och hanna igår, väldigt kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0