< Till bloggens startsida

skitdag idag

i morgon börjar det igen. humf

idag kom syrran och flickorna och hälsade på :D jag fick en parfym av henne som jag velat ha, då blev jag ju självkart glad och gav henne en kram. sen började det helt plötsligt lukta parfym i hela köket, som förövrigt har fått en ny golvmatta och ny förg på väggarna och som egentligen inte innehåller nått annat än golv och väggar. det kan ju vara trevligt om man gillar när det är minimalistiskt.

jag borde jobba matte eftersom jag har prov nästa vecka, jag har ju självklart inte gjort det och nu är det nästan försent.

jag bokade i alla fall flygbiljetter så nu slipper jag tänka på det. dom blev ganska dyra men man får skylla sig själv när man är så sent ute. hoppas bara att stina har pratat med sin moster om att vi ska bo där några dagar, annars om vi nte får det.. ja då går det illa.


dom visar en riktig tönt på dicovery channel. trevligt.


btw har jag kommit på att jag ska skaffa en chinchilla, men alla jag säger det till tycker det är en ganska dum ide. jag tror däremot att en chinchilla hade fullbordat mitt liv eller nått i den stilen. fast jag ska kanske vänta med chinchillan till efter vi har flyttat klart osv


det är fear and loating på tv4 film, sjuk film. .... . verkligen, sjuk film. men jag gillar på den på nått sätt.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0