< Till bloggens startsida

ibland bara är det

jag har bestämt mig för att skolka från idrotten. och det känns inte mer än rätt.
jag kollade just the curious case of benjamin button, och jag måste säga att det faktiskt är en av dom bästa filmer jag sett hittills, den var helt fantastisk.
jag hade historia i morse, sen inget mer, och nu ids jag inte fara till skolan igen, så är det bara.

idag ska en hel del människor som jag och ola känner komma till stan, det ska bli trevligt. martina och mats och oryx ska sova hos oss, vilket kommer att vara trångt. väldigt trångt och varmt. men va fan det är bara en natt.
i morgon ska ola och resten av the con, som dom heter spela någonstans i boden i någon sorts tävling, och av någon anledning så får jag inget svar om var och när det är. det är mäkta irriterande. nåväl, jag får för hoppningsvis reda på det i sinnom tid.

nu ska jag nog städa, i alla fall diska. och jag undrar om jag och ola skulle till trafikskolan idag.. man vet aldrig.


nu ska jag.. reflektera.

hejdå

(snart kommer vi stina)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0