< Till bloggens startsida

fool!

insåg just att alla mina klasskamrater har en blogg, det var en tevlig läsning må jag säga.

det är första april idag, och folk har hållt på ocg lura varandra hela dagen.. eller det är i alla fall meningen.
jag har inte blivit lurad i alla fall, lite trisst men ändå skönt;), hatar att känna mig dum. jag var ju på gossip idag, och en annan praktikant där lurade sin killkompis ganska brutalt, hehehehe..

det var en ganska lugn dag på gossip i dag, men ändå är jag väldigt slut, mina axlar och fötter värker, men ola känner att han inte är kapabel att massera mig för att han också har lite ont i fötterna. ont my ass, han vet inte vad smärta är. ;P

ja som sagt, 1 april idag, vilket betyder att det är 13 dagar kvar till jag fyller 18! yey, eller 12 dagar beror på hur man räknar, själv har jag aldrig riktigt fått grepp på hur det är man ska räkna dagar. i alla fall, 18 år, då ska jag, hanna och min käre storebror fara på krogen, i alla fall vad det så vi hade tänkt, men ingenting är säkert när det handlar om framtiden.

sanna ska komma snart, nu ska jag äta glass!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0