< Till bloggens startsida

fattigt

jag känner mig oerhösrt fattig just nu, jag sitter och knaprar påde två sista hårtbrömackorna som fanns kvar i skafferiet och dricker te, det var den enda mat som fanns.
oj, nu smulade jag i ola tangentbord, nu blir han inte glad.. måste suga bort det på nått sätt. men jag tar det senare.

sitter och lyssnar på en bland cd stina gjorde åt mig med dom bästa smashing pumpkins låtarna, dom hon valde är fortfarande mina favoriter, hon ringde för typ en vecka sen, det var kul att höra av henne, hon har ju blivit så mystisk. man vet ingenting längre, å tydligen ska hennes dator suga åså..

jag läste ut "att älska som en porrstjärna" i helg oxå, otroligt intresant var den, det rekomenderar jag att du ska läsa, är lite inne på självbiografier, ska nog läsa några till :)

min buss till skolan går om 40 min och jag ar ingen anig om vad jag ska göra.. baaah, datorer underhåller mig inte som dom brukade göra.. mmm


hejdå

Kommentarer
Anonym

hmmm, jag läste samma bok för ett tag sedan, jag började till och med respektera porren typ

2008-10-20 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0