< Till bloggens startsida

det är den 12 september i dag

okej jag ska snabbt gå igenom vad som hänt, skolan börja, blev brunett.. igen, vild klassfest, oprovocerat våld, läste ut the dirt den var skit bra, ola hade klassfest inte lika vild (han hokka up sebba med någon brud ;P), kollade klart how i met your mother och började om igen, blev sjuk, är fortfarande sjuk och kommande är ett historieprov.. ajajajaj
men men livet leker och jag mår bra.. typ om man bort ser från sjukdommen.

ola laddade hem top 250 på bästa rock låt, det var kit bra så den har vi nött hemma i lägenheten ;) stairway to heaven låg etta, åh led zeppelin äger.


nu vill jag inte dela med mig nå mer, ha det bra och ta hand om varandra.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0