< Till bloggens startsida

sleepy cherry

sitter och kollar planet terror med mamma. sjuk film absolut, mamma sitter och suckar och muttrar bervid mig.
har haft lov i veckan, jävligt skön om du frågar mig, har inte gjort ett piss på heeela veckan och det är så jävla underbart,.
syrran var här med familjen, elvira och siri har blivit så stora nu, skit söta ungar dom där är.
elli tjata om att jag och ola skulle komma till jokkas, så vi får väl göra det någongång framöver.
usch vad jag är trött, hujj
jag gillar skit filmer med massor av våld, det är kul.

that boy got the devil in him.
så sa dom i filmen nyss, lite rått å coolt sådär.


okej, nu får vi hoppas att inte ett mördar virus sprider sig och alla blir zombies, för det hade känts ganska hopplöst faktiskt.

god natt

Kommentarer
Rister

Planet Terror är sjyyyyyyyyykt bra. Zombieslakt i soffan är världens bästa avslappningsmetod. Fuck yoga, go Grindhouse.

2008-11-10 @ 01:09:07
URL: http://stonergibb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0