< Till bloggens startsida

mmmm

idag ska jag till röda korset :D fan vad trevligt. sen ska jag hem och plugga matte, historia,svenska och engelska. fy fan vad jävla kuk tråkigt, jävla fitta fan helvete! jag hatar skolan den suger speciellt nät man måste göra saker som men verkligen inte vill, till exempel läsa oidypuss eller vad fan det nu är.

men i helg blir det andra bullar, då ska jag på hår visningar, swatshkof(ingen aning hur det stavas) och björn axén har visningar, det ska bli himla trevligt att kolla in :), på fredag är det skolfoto, kvinnorna håller på att flippa ut på grund av det, hehehe det är kul.

nä nu ska jag läsa lite innan jag ska till skolan

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0