< Till bloggens startsida

möra muskler och jul känslor

så var man i pajala igen, det är väldigt vintrigt här jämfört med luleå. jag har varit och fått massage, fan vad skönt det kan vara då. det rekomenderar jag till alla människor, sen for jag och pappa till kassa och hämtade en julgran hos en man som heter herbert. hehe herbert.
uh käkade just lite smörgåstårta.. inte så bra fick ganska ont i magen faktiskt å så ar det inte så gott som det var i lördags. huuu

usch.

jag har kollat lite julklappar åt ola alldeles nyss :) mehehehe, det är dax för sånt nu. jag tycker det är himla kul å kolla julklappar åt folk, i alla fall när man hittar något bra som passar personen i fråga.

nästa helg har erik 25 års kalas, det ska bli trevligt. hoppas jag, undra vad han ska få av mig... jag vet inte, men jag kommer nog på något. sen helgen efter det ska jag till jukkasjärvi och hälsa på syrran och co, det ska bli himla kul faktiskt.

sen är det typ julafton, eller det känns så. nästa vecka ska jag och ola julstäda lägenheten vad han än säger.

hm nu öser pappa mtv.. hmmm(?)

ha et bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0