< Till bloggens startsida

dimmig idag

nog har man svulla idag alltid, smörgåstårta. så himla gott.
jag kan ju berätta vad jag har haft för mig, skapa lite tillit å så, jo jag klev upp vid ungefår tio i morse, gick ner å babbla med erik och hanna å mamma käkade lite frukost, inte oboy för jag och ola har bestämt att inte äta nästan nå onyttigt ända till 1 december, inte så länge tänker du men, jo det är väldigt länge. är otroligt i behov av socker, men frukt funkar liksom inte.. vet inte hur de ska gå med det här egentligen, jag tror att jag är lite beroende faktiskt. på riktigt.
i alla fall, käkade frukost, sedan hjälpte jag mamma med smörgåstårtorna, svin trisst. sen började hanna plugg och de påminde mig om att jag också måste plugga så jag gjorde det, matte, fy fan.. har inte ens kommit igenom hälften av allt jag måste göra innan tisdag, det kommer att gå åt många timmar till det, eftersom att jag inte fattar nåågonting.
ja så jag gjorde det, och efter det har allting varit en dimma, vi käkade ju såklart lite av tårtorna åså, mitt i allt for ola hem också, han var här hela tiden.  hjälpte mig med matten åså, av någon anledning kan han det så mycket bättre än jag.. suck.
nu är jag bara trött och drömmar om dyra kläningar och smycken å såna grejjer, hanna har nämligen börjat planera bal. damn.

jag vill ha pengar, massor med pengar. hehe


hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0