< Till bloggens startsida

trött och sliten

erik har inte ännu fixat nått virus skydd, så det blir inget internet för mig inte.. känner mig lite handikappad. för tillfället sitter jag på bibloteket vid skolan, det är väldigt tyst.. hör någon fnissa bakom mig.
varför jag är här är för att skriva en svenska grejj som måste göras i veckan, om jag gör den bra så får jag mvg i svenska a, vilket är rätt poisitvt, jag har inte ens försökt. nåväl..
snart är skolan slut, jag är som en röksvamp i skallen.. vilket betyder ganska out of date. blää vad trött jag är.
ska snart åka hem till min smuts och tomma kylskåp på örn-äset(som erik kallar det)

gjorde ett dumt val i morse btw, tog på mig ett par jätta söta pump som har ungefär en 10 cm klack, dom är verkligen söta, men pågrund att jag tog dom kan jag inte längre känna 4 av mina tår, det gör ont och svider och är allmänt jävligt faktiskt. i morgon blir det platta skor.

uh snart måste jag dra härifrån vilket betyder att jag måste gå på mina stackars fötter.. varför måste allt som är vackert göra ont!



nu drar jag, jag är trött å sliten.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0