< Till bloggens startsida

Datalektion

jag har data lektion, den sista det här året, vi ska snart ha powerpoint redovisning.. huuuh
försöker fördriva tiden lite.. jag är faktiskt klar.
i morgon blir en jobbig dag måste  kliva upp 5 på morgonen eftersom vi på frisör ska göra frisyrena för mode och design, dom ska ha någon modevisning, men annar är det e rätta lung dag.
nästa vecka kan det faktiskt hända att jag bara har en lektion på helaveckan, och det är frisör lektionen och på den ska vi typ färga varandras hår;) fuck yeah!
och de är nog min allra sista lekton på hela den här terminen :O

oh vad spännande, vad som också är spänande är hur jag ska överleva sommaren, rent ekonomiskt, jag har inget jobb och har en lägenhet att betala.
yeah... /:I


Kommentarer
stiina

näh!? Fick du inget jobb! fy sjutton, snacka looser Klantskalle! .. Jag har inte heller nâgot än.. Färga hâret knalligt och skicka flumbilder sâ jag kan vara glad och le . Mörzi.

2008-05-21 @ 19:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0