< Till bloggens startsida

mot pajala

nu är vi på väg till pajala nart :) det ska bli jätte skönt att komma hem, saknar ola som tusingen.
vet egentligen inte vad jag ska gör i byn, förhoppningsvis ha de bra. men någon viska i mitt öra att de var väldigt bra väder där borta, hoppas de håller i sig hela helgen. det har varit fin väder i jukkas också men de sär sinte samma sak som hemma, ;)
i natt var den första natt på länge jag fick sova ordentligt, inge snyta sig eller hysteriska drömmar om möbler. jg vaknade först när elvira smög in i rummet halv tio.så jag är väldigt harmonisk i dag. om ett plan hade störtat in genom taket hade jag nog bara suckat och fortsatt beskåda den unerbart blå himlen, eller nått.

elvira sitter på golvet nedanför mig och packar , hehe det är ganska roligt att se vad som är viktigt för en tre åring. och det är alllt möjligt från bilderböcker till flygplan, men viktigast av allt, pippi, idag är det hennes hårda pippi faktiskt.



nu tror jag faktiskt att vi är redo att bege oss. så ha det bra och simma lungt
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0