< Till bloggens startsida

En vacker dag

hm, Nu har jag gjort något igen.. min blogg är förändrad, den är röd och blå iinloggningen åså,. det var väl inte helt meningen, jag gillar inte förändringar.

det är jätte fint väder ute idag, har suttit och solat på gården och skrivit komentarer i mitt fotoalbum som jag knåpa ihop igår.. det blev inte så bra komentarer till bilderna, ganska tråkiga, man kan knappt läsa  dom heller, för det är ju faktiskt jag som har skrivit dom och silverpennan jag jag använde var lite rinnig och så.. sen har jag stavat felpå namn och shit , men då syns det att det är mitt fotoalbum i alla fall :)

elvira kom just hem med mamma , hon hade fått nya skor ;P jätte söta.. och godis hade hon också fått, det märktes runt munnen hehe..

btw, så är mitt rygg ont nästan borta.

det är så fint, våra stenplattor syns helt och hållet nu, det är ett gott tecken på att sommaren snart är här.
sommar sommar sommar .. lalalaaallallaaallaaa


ha det bra vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0