< Till bloggens startsida

kryppling!

ja nå är det förjävligt, i dag är det min och olas två års dag, men han är sjuk jag har snitat upp mitt ben och är lagom invalid i ryggen, dessutom har jag en hosta som heter duga. men man kan ju inte få allt här i livet.
nåväl, jag ska fara till kiruna med erik, hanna och kanske ola. vi ska hälsa på syster med familj, har inte varit där sen dom flyttade, och inte ens då var jag där så alltså blir det att jag åker dit för första gången ;)

ah jag svälter ihjäl!.. men det blir god mat så det är värt att vänta

öööhh... nu okar jag inte mer.
ska sätta mig med pappa och kolla star wars. de filmerna är riktigt underhållande :)


bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0