< Till bloggens startsida

nationaldagen 2008

det är sommarlov på riktigt nu. men jag känner sorg i min mage för vi ska avliva våran hund. imorgon. han är en väldigt söt och snäll hund, pigg och frisk men hans psyker är som en skörtråd. du skulle förstå om du såg våran hungård.
jag får trösta mig med min kanin, han lever iaf fortfarande.
igår var det skolavslutning och de flesta ungdomar i pajala var ute och söp. men det var inte jag, jag var i liviöjärvi och gick och la mig efter I robot som var på 6:an igår. de vill säga omkring 23:00 någon gång.
men jag hade en bra dag igår, det var kul. och väldigt lungt.

snart ska jag til min kära vän sanna, hon fyllde 17 år igår och där ska det bjudas på smörgåstårta. yes i'm lucky.
det ska bli mysigt, hon borde ringa snart, fast hon är faktiskt på anställnings intervju just nu så.  oh vad spännande, ;)

hmm... jag ska nog vara varken hela natten i dag, denna kyliga sommar dag. inte för att jag absolut vill utan för att jag vakande halv tolv i dag och är nog inte skärskillt förmögen att sova inatt. så, hoppas nån annan är med på mina noter.
man hade kunnat spelat tp och dricka jätte starkt kaffe! det skulle säkart vara jätte kul! jaaaaaaa

hm, jag vill se casablanca. sanna har den och säger att den är gudomlig. och jag gillar gamla filmer så jag tror den skulle vara något för mig, ska nog ge en hint i dag... fast jag är inte skärskillt skicklig på att ge hintar så jag får nog säga det rakt ut. det brukar funka allra bäst.

hoja min lillebror har blivit så stor, ojoj igår gick han ut nian och hade kavaj och allt, till och med har han låtit mig klippa av hans långa lockar. my god!
btw tycker hans kompiskar att jag är torr och tråkig för att jag inte blev reslöst berusad på min avslutning i nian. hahaha de små liven.

nä nus ska jag ta ich klä på mig respektabla kläder så jag får inträde hos familjen ejderlöv. jag gissar att lack korsett och nätstrumbyxor inte gör de.


ha det bra vännen
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0