< Till bloggens startsida

tjohooo

hej alla barn, kiss och bajs på er!
i dag är det torsdag och jag har lite då och då varit och städat i mitt rum, det är riktigt skitigt där så det är inge kul att ens tänka på det. men man måste, nu har jag rensat ut alla saker som ska slängas och det som ska vara kvar och plockat kläder. det är bara dammtorka skura ich dammsuga kvar :D och det är skit jobigt jaaah.
jag har haft riktgt ont i huvudet i dag pga oskan, det suger lite.. de har också sackat ner på min städning.

i morgon är det midsommarafton... jag ska inte göra något speciellt egentligen, ska och klippa lite folk sen ska jag handla med mamma tidigt på morgonen sen ska jag till liviöjärvi och käka middag.. men ingenav mina vänner är i byn (tror jag) så de blir inget med det, fast ola har paxat mig btw :P
sen på lördagen ska vi på dop :) min siri piga ska döpas i jukkasjärvi kyrka! ah
jag måste bränna musik till bil färden det är jätte viktigt! jag och ola har paxat att åka med erik som har ac och kör ganska snabbt ;) groovie

nu ska jag ta och dammsuga lite grann :P

ha det bra
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0