< Till bloggens startsida

jag vet vad jag gör, och jag gör vad jag kan

nu har jag sommarlov :D det känns bra som tusan, snart får vi flytta in i våran lägenhet också, eller snart och snart. om en månad :)))
fick en jätte stor helfigurs spegel av ola förra veckan, som en försenad födelsedagspresent. den ver jätte fin :), men de gör att jag får lite panik... jag vet nämligen inte vad jag ska ge honom. skit.
i alla fall, igår var det jätte fint väder, och jag klev upp halv nio och for ut och jogga( det ni, erik och hanna), sen var jag pigg resten av dagen, ända till natten. men i dag hade jag inte samma flyt. men jag sov faktiskt i liviöjärvi.

alltså jag har egentligen inget att skriva förutom att livet är bra och jag ska måla mina naglar i blodrött.
ha det bra
hejdå


det var meningen att det skulle vara slut där men!
jag råkade gå på youtube och svammla, och jag kolla in heidi montage higher. herregud! HERREGUD!
den där heidi är en brud från the hills som är sådär lagom korkad. och nu har hon tydligen fyllt silikon i brösten och tänkt att hon ska göra en musik karriär, men sin enda vän och pojkvän spencer. och det är det värsta och sämsta jag har sett, alltså dom måste ha filmat den med en hemmavideokamera. det måste vara så.
jag brukar inte kolla på the hills, men jag har råkat göra det hos tess en sen kväll i maj någon gång och man fastnar verkligen framför tv:en när den är på. alla är så häligt falska och ytliga, så man bara vill poppa popcorn.
aja, kolla in det och förfäras.

Kommentarer
au

hahahah är det spegeln eller spegelbilden som är fin? ;p

2008-06-01 @ 19:42:06
au

haha vare spegeln eller spegelbilden du tyckte var fin? ;p

2008-06-01 @ 19:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0