< Till bloggens startsida

dada tada dadadaaa

jag ska sluta äta chips! föralltid! dom gör inget gott, är inte ens speciellt goda bara fyllada med osunda transfetter! sådeså, tänk på det.
jaa.. jag och sanna var och kolla den fjärde indiana jones filmen idag :) på bio.. i pajala och vi var inte ens dom enda i salongen. jag vet svårt att tro, men de är sant. man funde till och med störa sig på att folk prasslade med godispåsar bakom en. helt sjukt! jag måste säga att jag tyckte att den var ganska intresant faktiskt, bra till och med. men jag är ingen kritiker så. den var spännande, mycket spännande. med indianer och skit.

innan det var jag hos ola och grillade lite sådär halv entusiastikt, för det är ju så förbannat jävla kalt här uppe i norr så man har som ingen större lust att stå där och vända sina korvar och flintastekar eller vad det nu var. vi kollade även nån dokumentär om nån forbollsspelare han hette typ zidane eller nått, han hade en ganska stor filnt-fläck taniga armar och en söt fru. det var väl inget mer med det. kan ju bara tala om att det inte var jag som valde pogrammet.
sen spelade vi ett ruskigt spel! om van helsing, man ska lösa massor med gåtor och jaga dracula.. såklart för det är ju van helsing. såg en film om han för några månader sedan, den var ruskig den med. hade inte velat vara i hans skor iaf.
i morgon ska jag till ola igen, för han har fixat the sims 2, och det är verkligen ett spel för mig btw, det finns inga monster och man behöver inte stressa någonting, underbart :). sen är det kul att bygga hus och skapa människor :D

det var allt för mig idag
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0