< Till bloggens startsida

you sexy thing

i dag har jag cyklat väldigt mycket, det är himla skönt väder ute dessutom. hm

men igår var det en mer intressant dag, jag och sanna kände för att fika.. som vanligt, men det var himla fint väder så vi satt ute hur länge som helst innen och efter fikat, mest för att försöka komma på något att göra, och det gjorde vi, vi for till bibblo och.. ööhh.. dansade barfota bland hyllorna. sen hurde vi en bok som hette italiensk matlagning typ, för vi fick ju den smarta iden att laga middag, och det var verkligen en smart ide, men det ver helt onödigt att låna den där boken för vi använde den inte i alla fall. men maten blev bra i alla fall för jag och sanna är riktiga killerkockar. sen började vi kolla casablanca(underbar film btw) men vi var tvungen att pausa för att kolla cold case lite, det var ett bra avsnitt med ett fall från 1919, det var coolt. i alla fall, vi kollade klart casablanca(we always have paris) sen for jag hem och kollade en till film, en film som jag köpte tidigare på dagen, finding neverland.. åååh den var så bra, lite sorlig också, så jag svettatdes lite ur ögonen, som hanna så klokt kallade det.

pratade nyss med ola.. han spelar zelda på nintendo wii. ja, jag är lite avundsjuk, och ja jag är en aning nörd jag med.

läser en riktigt bra bok btw, tempel riddaren. jätte spännande.


nä nu ska jag beställa ett duschdraperi på riktigt. ett med en avbild av paris. lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0