< Till bloggens startsida

onsdag

jag har fått ett myggbett på min underläpp.... det är inte så jävla lyckat. en mycket underlig känsla.
 i helg är det pajala marknad och vi får hålla tummarna på att det blir fint väder och att folk är på sitt allra bästa humör.
just för tillfället väntar jag på att stina ska höra av sig, hon ska nämligen anlända till pajala vilken dag som helst.. så
: stina om du ser detta ring mig! eller nått

å igår fyllde ola 17 år, vi var och hämta nycklarna till lägenheten käkade på ban tahi eller vad det nu heter sen tog vi eftermiddagsbussen till pajala.. vi for till liviöjärvi och käka smörgåstårta sen gick vi och la oss.  det var en ganska trevlig dag allt som allt, om man räknar bort buss resan då.

ja... idag ska jag inte göra någonting för ingen vill umgås me mig, jag är en ganska ensam människa. nåväl..


det var väl det. ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0