< Till bloggens startsida

kuckeli kuuuu

hej alla vänner!

i dag har jog jobbat på kupan i 5 dagar och det är äntligen helg :D
men jag har gjort massor med fynd allt från kläder till golvlampor. det är så trevligt att sitta med tanterna på kupan och låssas att man förstår finska, jag kan i alla fall det fula orden så jag fårstår ungefär 50% av allt det säger ;) hihi
jaa.. ola är sjuk har varit det i en vecka och lära vara det i nitton veckor till för han har fått nån mördar bakterie som vägrar att försvinna, och det är ju lite synd för då får jag ju aldrig träffa honom. hmm.. åh stina fyllde år i onsdags, vi hade en väldigt trevlig stund, det var jag,pingu, amanda,moa och allas vän annelie :P vi satt på stranden och myste, sen gick vi och hälsade på moas kära pojkvän ricki eller kurti eller vad fan han kallas. det var trevligt, sen fick jag ta igen min moppe tid också, amanda körde omkring mig på moas pusch(eller vad det nu var), har världens träningsvärk i röven min.
men det var en trevlig dag iaf, synd bara att jag var tvungen att jobba dagen efter så det blev inte en så lång kväll. nåväl

hmm.. på måndag kommer min kära syster med familj, det ska bli trevligt. synd bara att jag jobbar å så.

nu ska jag äta någon slags middag, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0