< Till bloggens startsida

knöt

allt är så underligt.. tiden går så fort, allt förändras. hänger fortfarande kvar i det förflutna när man skrek för full hals : vi gungar högre än staketet!, på smedskolan. ja nog är det underligt, vad ska man ta sig till?

just nu är jag jätte trött, men jag ska inte gå och sova än faktiskt. jag måste ut och röra på mig, jag och min käre bror och hanna var på frasses och käkade oss en aning .. vi eller i alla fall jag åt för mycket, så det känns som om jag har ett enormt lik liggande i min mage som gör mig väldigt trött och tung. obehaglig känsla faktiskt. hatar det.

jag har släppt ut min kanin för många timmar sedan och det är dax att jag jagar in honom.
sen ska jag ut och promenera, jag kanske vaknar, vem vet?

ha det bra
-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0